Wednesday, June 15, 2022

Saya tak ada mood

 Amacam bro aku dah booking cop capdu peavey raptor ni,insyallah 9hb/10hb 20 buat konsert di rumah tu harga half cancel


Aku beli sebab guitar squier aku dah lingkup rosak banyak trouble short pickup,volume dll

Yang tak sedap hati guitar ltd KL Ong long Fred 24 bulan lepas saya sandar pada member tak pasal pasal dengar cerita dia p sandar dekat boss 5okei music di Penang mana wa tak bengang buat keputusan atas dasar apa habis saya beli dgn wang ringgit .

KLU saya tak main pun sengap p  la harta benda saya usaha beli dengan wang ringgit  apa masalah.

loca5ion music PNG belambak lambak buat saya seolah tak ada harga diri saya intelektual idealisme sikrulatisma in mana hampa pakai tanpa bertanya saya terlebih saya dahulu hak privasi adalah hak asasi KLU tersandar biar p la di rumah saya tak main apa masalah 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping