Tuesday, December 19, 2017

hadiah buat mak tersayang

 Glass Gas Cooker Hadiah buat mak tersayang

zoom cikit

Mak aku sangat seronok. Alhamdulillah mak aku sayang nak pakai yang lama dulu sebelum rosak ...yelah mak
Moga-moga tahun hadapan lebih berkat ini menjadi hadiah buat mak.walaupun dalam akaun aku hanya tinggal RM 26 kerana mak tersayang.
Dengan doa mampu untuk ubah segalanya. Alhamdulillah terkabul sudah hasrat mak aku menunaikan ibadah haji tahu hadapan  Hajat dan doa ini selama 17 tahun menanti dengan sabarAllah swt tunaikan.walaupun aku tidak dapat pergi bersama
Tidak lupa terima kasih kepada semua ahli keluarga yang mendoakan dan membantu kami.

Sedangkan Allah meninggikan darjat mereka, jadi apakah kita merasa darjat kita lebih tinggi dari mereka disebabkan kita bahawa semua itu tidak menjamin kesenangan kematian kita jika ibu itu tidak redha dengan segala pengorbanannya kepada kita.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping