Thursday, December 14, 2017

Kawe suko make 2

 

(hari ni, kami anak beranak pegi  makan betul betul makan aku makan nasi ayam penyet, pizza carbonara ,bungkus mee kuah umi dan telur separuh sedar  bungkus dengan mee kuah maklong makan laksa penang , mak dan wan makan mee kuah umi  sedap jugak tengok tapi aku lapar nasi makan nasi ayam penyet suka sangat pizza orang Melayu buat tak tebal baru rasa rencahnya tag aku suka ,ais kacang Letak tepi je taknak kacau ais kacang boleh share 2 orang harga boleh tahan jugak.ais kacang 

mencari kepuasan ketika lapar cafe di buka jam  4 petang

Mf lupa take gambar makanan




selfie mengisi kekosongan prob

Fek perut fat aaauummmm



bersama wan katanya sakit pinggang nak mengurut

mak menjengok apa yang menarik botol sambal yang diletak


maklong dan mak juga tak mahu ketinggalam bergambar tawaran aku


jengok tempat terbuka

sebahagian Dewan

hah !hah! cafe PAKSY macam segala perisai binaan Surau yang di jangka di sebelahnya

Ya kami puas hati dengan berbelanja makan di ditu sampai masa dan ketika insyaalah kami datang lagi kata aku kepada wan selepas makan kami pergi rumah tok chak che ma di permatang manggis k.batas lupa lagi nak ambil gambar hp dalam bag dalam kereta.magrib sampai rumah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping