Friday, April 13, 2018

Apo ke bondo menatang neyh


Apa da apo ke bondo menatang neyh...
2 bulan lepas mak aku ada menerima mytv decoder so aku pun uji la kat rumah aku tak boleh la beb gambar jadi slow emotion tak bergerak sinopsis semua ada lepas tu aku try check lagi di lain hari siaran tidak di temui...aku tak pandai dengan menda alah ni 

jen je jeng

kotak posman hantar
bintang pujaan ramai



last last aku servey internet baqu dapek jawapan...



Cara nak semak  samada korang layak atau tidak menerima dekoder MYTV Basic ni, klik sini -> MYTV dan isikan nombor kad pengenalan didalam kotak ungu tu dan klik HANTAR. Sebanyak 2 juta dekoder akan diberi secara percuma secara berperingkat bermula bulan September dan akan mengambil masa 10 hingga 12 bulan untuk diagihkan kepada semua penerima.





Kalau nak suruh ejen dia pasang, sila sediakan RM180 untuk upah pemasangan antena dan pendawaian huhu. Caj servis kena stenbai RM50 ... harap maklum ye. ketingalan zaman lah aku apa pun terbaik...

buat masa sekarang pasrah sajalah belum cukup nak belanja


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping