Wednesday, April 18, 2018

tinggal kala tersepit

Salam..

hmm aku belum ada mood lagi nak main FB n3.. sbb x de masa tak ada hp nak snap pic plak skang.. bz.. bz ngan keje..dan tugasan di rumah huhuhuhu.. sowi aa..

tp ni aku ada satu perkhabaran nak bgtau korg semua.. yg mana.. henpon aku  tak ada nak online wifi memanjang.. bile dah betulkan.. data dalam fwen tu semua.. x semua laaa.. aku pon x tau aa ..aku dah jual itu sama hp.. tp nombor kontek semua ilang.. kosong.. empty.. argghhh aku taak ilang mood aku trus mlm td.. dok bengang pun.. can patah kaki plak dok powng dah..rasanya blom kot huhuhuhu..

so disini aku nak jasa baik korg yg still nak kawan ngan aku.. kasi la semula no tepon korg tuh.. kalau korg lebih baik hati.. hantar je la bisnes kad.. kat hp tuh.. kalau x.. payah gak.. ngan aku yg x de masa ni.. pastu korg anto sms.. x ter edit aku nanti.. kalau korg yg baik hati ni anto biz kad je.. aku tinggal save je.. korg baik kan? kan? =) terima kasih la kerana sudi meringankan beban haku..tak cari korang kalau korang nak still kawan dengan aku or be your owner group pun aku dah lupa ek tidak pon buat bodo saja teruskan sesama korang sajalah ye ke taman langit kahkahkah

Semoga aku dpt jalani ujian, dugaan atau balasn yg Kau berikan pd aku..dengan korang tak mo datang rumah aku lagi datang pown buat ape kacau n ganggu  penat sungguh jd aku yg tersepit dan terhimpit.. penin.. bile dlm keadaan mcm ni mule la pk nak wat lecey.. muehehehe.. saja lecey luahan hati.. tp jiwa belum berlagu lagi..tunggu nanti aku tak akan buat album ahhahahah

X pe la.. semoga Allah permudahkan urusan dunia dan akhirat aku.. Dia je yg paham aku sungguh2.. aku tau, Dia tgh susun yg terbaik untuk aku.. aku je yg slalu lalai pada dia.. Ampun kan dosa2 aku Ya Allah.. aku tau aku bukan khalifah alam maya dan  alam fana yg baik.. huhuhuhu..



bye..bye

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping