Monday, November 12, 2018

aku dah pulih sakit lutut

Allhamdulilah aku bersyukur yang teramat sangat malam tadi aku telah pulih dari sakit lutut secara tak sengaja apabila aku duduk di kerusi komputer aku memikirkan nama kucing aku satu persatu Dambot,byboy dsbg aku duk sebut sambil aku check e-mail duduk bersandar dan aku angkat kaki kiri yang sakit di atas kerusi sambil berfikir berpusing2 kerusi dengan secara tak sengaja tulang lutut aku bergerak masuk ke asal meletup 2 kali memang terasa sangat urat penderitaan aku selama 4 bulan sakit akibat cabut akar pokok daun merah aku pun tak tahu pokok apa akarnya tunjang tapi pokok hiasan pokok yang selalu ada dekat tanah pekuburan semasa nak buat landskap taman dekat rumah lutut aku terpelecok

Aku berterima kasih kepada anak kucing aku yang memberi mujahadah rahmat untuk aku untuk pulih terima kasih Ya Allah...aku seronok sangat malam ni aku lompat mara di ruang dalam rumah mak aku kata aku lompat-lompat macam peguin hujung kaki sambil kedua belah tangan aku berkibas aku kata eh macam penguin ka???sembahyang pun dah boleh duduk bersimpuh aku dah sembuh.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping