Wednesday, November 21, 2018

Silap rugi dan risiko di hadapi

Pada mulanya aku bersepakat yang projek rumah aku dah merosot teruk tersangkut.kecil besar walaupun telah di pertingkatkan berhubung dengan itu aku menjadi sakit akibat kesilapan ,kerugian dan risiko yang aku hadapi.Semua pembelanjaan yang sedia ada telah di bayar untuk melaksanakan operasi di rumah aku.

Kesalahan di sebabkan oleh pekerja yang aku upah banyak modal telah aku habiskan.Dari semasa dan ke semasa mak aku menunaikan haji baru2 ini dan semasa aku tida di rumah menyambut kepulangan mak aku ketika aku berada di rumah mak saudara aku keaadaan rumah hampir sempurna setelah aku balik ke rumah selepas 12 hari keaadaan menjadi serabut pelbagai di tokok tambah.Apatah lagi keadaan rumah tidak kemas barang-barang tidak di letakan dengan baik salah susunan tak ada kebersihan di sekitar luar rumah.

Setelah di kenal pasti aku jadi kesihatan aku tak menentu dari penyakit lelah,penat,darah tinggi dan jantung kerana terkejut melihat keadaan rumah banyak modal dan upah yang mahal di gunakan tapi keaadaan rumah compang camping tidak memuaskan hati aku selain nilai selepas ini terpaksa di tambah dan aku sendiri kian yang kena stabilkan kerja.

Owh GILA aku cakap keadaan masih begini dan belum ada modal lain nak di tambah bagi melaksanakan kerja mengecat,dan bertukang di rumah aku sendiri.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping