Saturday, November 10, 2018

Betapalah dahulu gewang oooiiii


biz gewang pancing tak jalan@ kepada sesiapa berminat aku nak rolling stok awal tahun rod pancing 6 kaki


Gewang yang tidak dapat aku lupakan sepanjang penglibatan aku dalam arena memancing menggunakan kaedah "casting" (namum kalau umpan dasar atau kaedah lain pun aku tak dapat jugak.....syukur.....

Namun terima kasih patut jugak di berikan kepada pemancing-pemancing  yang sememang berpengalaman memancing dengan kaedah "casting".
Kenapa "terima kasih"? Ya....kerana tunjuk  berkongsi pengalaman cara-cara yang betul untuk membuat lontaran, karauan, pemilihan gewang, cara-cara persembahan/penggunaan gewang,  dipemilihan joran yang sesuai, pemilihan tali dll. 
Pengalaman saya melihat pemancing  bagaimana terujanya pemancing-pemancing lain yang membaca kisahnya...aku dengan bisness aku sudahpun tidak beroperasi lagi kerana ayah kawan aku tak bagi berniaga suruh kawan aku cari perkerjaan tetap.
antara balance barang tak terjual aku jualkan dekat kawan aku sekampung.


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping