Wednesday, November 21, 2018

pondok kucing di ubah tempat

Pondok kucing telah dibuat pada Januari 2007 dan merupakan sebuah pondok Kucing unik terletak di belakang rumah aku.  bedasarkan konsep Homeless.tetapi sekarang berpindah di ruang sudut hadapan rumah aku atas faktor cuaca yang panas dan kerosakan lapuk pada kayu telahpun aku baiki dari angkat ubah dan baiki semua aku lakukan seorang tanpa bantuan sesiapa.sewaktu aku lakukan proses angkat ubah aku sudah dapat jangkakan akan kedengaran bunyi batuk atau bersin memang sah iya-iya jiran aku tersembur bersin hahahahahha

Di sini aku percaya yang setiap satu kucing perlukan tempat berlindung,



kucing-kucing aku pun selalu tidur santai di pondok kucing ini dan tidak perlu ada kucing yang homeless. Mereka akan membela kucing  yang mampu dan mereka juga mengizinkan tetamu yang sudah jatuh cinta dengan kucing disitu membawanya pulang kenangan manis dengan mereka.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping