Wednesday, November 21, 2018

Cerita benar

Cerita ini memang benar Aku sudah lali apa yang berlaku Semenjak mak aku balik dari Mekah ramai yang buat tak hairan dan buat tak tahu bila terserempak mak aku dan juga aku bukan nak menunjuk...rezeki Allah..tambah2 lagi memang benar di hina di cemuh oleh masyarakat yang makan gaji...terhadap aku hanya makan duit kebajikan sedikit pun aku tak kecil hati

Biar sekarang sudah 39 tahun...jangan pandang hina aku tak mampu bekeluarga kereta pun tak mampu beli rezeki ibadah jangan di lupa nanti siapa kenal aku cakap lihatlah sendiri lebih pati ada yang sakit hati


Dalam bab hati bersifat subjektif jagan pandang sebelah pihak memang orang rezekinya bekerja makan gaji kerajaan atau syarikat yang bersifat sombong dan berapa ramai di kalangan mereka ada sedar rezeki lebih dari mereka dan pekerja makan gaji upah begini kena perasaan juga berapa ramai


Segelintir meninggi diri dan perlakuan hanya pekerja makan gaji sahaja tahu dan nampak rasanya dalam cerita dalam page aku kali ini kena teliti banyak banyak di teliti baik2 menampakan sifat meninggi diri itu pada adanya wallahu'alam


Aku sebenarnya tak tahu nak bercerita dengan siapa. Blog nie umpama dairi aku. Aku nak cerita dekat orang lain, takut orang cakap aku cemburu buta.Selama aku ada komputer ada gitar ada motosikal pakai bergaya ada orang jaleskan aku rupanya orang sakit tak seperti aku


Nak dijadikan cerita sejak dua menjak nie, aku ada ke? masalah rumahtangga. Walaupun sebelum nie pun tak pun agak teruk sebab sampai bawa ke pejabat agama.Untuk pengetahuan korang lagi,  berapa kali aku ada aku jual nak . Bila dia cakap macam tu, aku pun cakap "Tak apa la chat la dulu..."sebab ko tak pernah faham pun Aku ada pun atas hasil usaha aku nenyak pun tidur.ko tak selesa ke?

Aku teramat-amat kecewa. Aku terluka. Aku mahukan orang yang mampu jadi sahabat aku dunia dan akhirat.malah adik beradik saudara mara pun turut cemburu terhadap aku. Allah dugaan apakah ini? Aku tahu Kau Maha Mengetahui. 

Wassalam

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping