Monday, April 8, 2019

Harmonika Lagu Anak Ayam

Aku mesti nak gambarkan wataknya pandai main gitar, pandai melukis, pandai meniup harmonika, dan segalanya ala-ala seniman la kononnya.

Malah aku selalu mahu cipta watak yang sendiri-sendiri. Ya-lah barulah nama seniman yang selalu dalam keterasingan biarpun dalam keramaian. Lihat, pemikiran aku masa zaman tua

Bila dewasa begini, aku tidak pandai satu apa pun kemahiran seniman yang konon-konon aku cuba terapkan lewat video2 aku di youtube. ! Baru lah seniman, pandai main gitar, nyanyikan puisi dengan gitar, silap-silap boleh masuk program key-notes. Ish ish.

Melukis? Tangan pandai melukis hatta orang lidi sekali pun. Padahal

Akhirnya, kemahiran macam ini baru seniman itu langsung tidak mengalir ditangan pandai berbicara dan kadang-kadang menulis corat-coret mengarut. Walhal seniman sepertinya lebih banyak diam dan memerhati.lebih banyak cakap dan. Ops! Konotasi negatif!

akmal, macam ini, belum lagi macam seniman! Harmonika Lagu Anak Ayam



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping