Wednesday, April 17, 2019

Ni la kerja cek pak guard sekolah

Gambar aku lupa nak shape misai amacam brutal ka serios stylo senyum mau koma ooo
Great news Allhamdulilah Sebenarnya aku sudahpun dapat kerja Pengawal Keselamatan security sek rendah lokasi rahsia pickup something hidden.30 hb ni aku start kerja 8 jam 3 petang -11 malam yang sesuai dengan aku .so byebye tak jd temuduga OKU....hehehhee macam-macam sangkaan gelagat dekat luar sana aku tengok dan dengar...salah sangka dan salah faham heheh petang kemarin dulu aku ambil tugas ganti petugas bercuti.kebiasaanya aku bersyukur orang lain akan bersin kedengaran entahlah buat dunno je suddenly macam tu kalau aku kerja lain wrong to be change saja aku kerja tetap 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping