Tuesday, April 30, 2019

Lukisan Tongkang Reput

Kalau tengok mesti tak faham lepas mesti tak faham apa yang aku lukis di tengah-tengah tongkang-tongkang reput...selepas kabel otak aku di baiki dan di sambungkan bahagian yang tak putus wayar kabel yang baru di turunkan imaginasi aku ke dasar perkampungan nelayan di dasar pantai yang tergantung atau tidak terletak betul-betul di landai laut akibat permukaan tongkang-tongkang reput bot berlabuh yang tidak dapat dinyatakan.

dulu zaman menengah aku pernah pergi pulau duyung terengganu tambang berbaju sekolah RM 50 sen seorang penat kuderat pakcik tu mengayuh sampan menyeberangi muara dari jeti dekat pasar payang bukit puteri keledang tak aku just imagine...tapi mana-mana tempat pun perkampungan nelayan macam tu jugak kan baterlahkan just more deeply baterlah tu lukisan tu aku rasa


 termenung aja janganlah sampao laqa



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping