Sunday, May 17, 2020

Berkebun pisang

Aku tinggal di pinggir kampung  mengharapkan kerja jaga security sambil membuat kerja sambilan berdusun menanam pokok buah - buahan berkebun pisang di kawasan rumah keadaan hidup agak susah aku nak kena kawal seorang diri di perkarangan rumah kekadang tiada masa yang cukup kelola kawasan di masa lapang aku buat pernah beberapa Kali hasil tanaman aku di curi, pendapatan hanya cukup perbelanjaan harian taraf hidup sederhana kehidupan di perbaiki dengan ada nya bantuan daripada pihak kerajaan JKM dan bantuan zakat mak aku berserta usaha gigih aku sendiri bekerja sebagai Pegawal Keselamatan

Setandan pisang di tebang 


Alhamdulilah rezeki berkebun pisang Lemak manis pagi Hari ini

Aku mengusahakan 3 kawasan tanaman pisang


Tunggu masak


Kawasan pertama belakang rumah


Tepi surau


Sudut belakang rumah


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping