Thursday, May 28, 2020

Other repair seluar dekat Taylor


“Mana satu yang boleh pakai that one or that other one? ... Aku bingkas Tak kesian kat aku ka?  Seluar Raya pun tampung kecil tampung besar

Contact Seluar levis ,Edwin,Lois semua dah koyak aku pakai seluar dalam lawak punch perut. ... okay saja cuma rabak di bahagian paha dan lutut nk buang tanpa sebab merugikan hehehe itu mengambarkan aku tak duduk diam kat rumah ada saja kerja nak buat anak tunggal harapan la katakan

 Aku mmg pakai seluar dalam. still lindung lagi aku sayangkan seluar 2 ini aku hantar repair tampung besar dekat Taylor apek dekat Pekan Sungai Puyu okay juga dia jahit dah berapa banyak pakaian aku hantar sama dia aku berpuas hati beliau amat teliti dalam jahitan pakaian.

Tampung kecil

Tampung besar

Tampung besar

Tampung besar

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping