Monday, July 6, 2020

Butang recruit tentera

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera.

Cukup lama aku tak teringat nak pakai butang recruit tentera  ni.  Rasanya aku stop kadet wataniah.  Serius, aku sibuk sangat sampai ke hari ni.  Ada sikit masa aku cuba luangkan.  Salah satu sebab utama aku tak update, semua cerita aku pasal rekrut aku save dalam otak danger nk open ..Last-last benda tu kena guna jugak, kena tanya pegawai operasi cek fazli  cakap boleh pakai dekat uniform security alhamdulilah ter..adeh, semua butang Lama  aku kenit 2!!!payah pasang kuss semangat lega boleh di terima Pakai

InsyaAllah, ada masa kita bertemu lagi...maaf dan ampun kiranya ada yg terasa.



Pekenalan diri






No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping