Friday, July 10, 2020

hand bag Lesportsac



aku beli new handbag hadiah dekat mak aku This little handbeg was bought sometime in pasaraya isi benda bahan kecil sbb aku naik motor tak ada bonet kereta melaikan Box givi



Wah, bunyi cam orang kaya plak....hahaha. Orang lain beli shopping bini impulsively. But i bought a handbeg to my mum himpulsively.


No la...actually I didnt plan to buy a handbag Masa tu mak cakap beg tangan dia rosak zip beli dekat pasar malam Tapi dah dekat online . Few weeks , few weeks aku order.Aku cakap takpe la...nnt kita beli yg baru padahal Takde duit. Takot nanti dah bayar itu ini duit jadi sesak sangat nak bayar bil ke ape sume. Nak tgk dulu keadaan kewangan cemana nanti. aku pujuk lagi....hati dia kata beli la. beg cantik. sesuai  pun cantik. beg ni elok.bukan cak ayam pasar malam Plak tu dah berqualiti dah ni. Kalau nak beg baru pun yg gerenti ok plak akan jadi makin mahal.  Aku jawab sama....nanti la...dah kawin nanti, klu ada bini tgk la cemana. Taknak la pakai duit mak .allhamdulillah Man hadiah kan pada Mak handbag baru dekat Mak

Kalau sesak-sesak, boleh hadapi sama-sama. Boleh kongsi senang susah. Bagi aku istilah bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian is bolocks....hahaha. I hate bersusah-susah. Tapi aku lupe...lepas susah tu jadi senang.

Well now, like nak pergi hospital ka simpan ubat, telekung semua senang

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping