Friday, August 28, 2020

???

 Aku menghadapi situasi ni...seorang ustad Muda bomoh Ubat orang sewa sebelah  rumah aku dah dekat 5,6 tahun pglan ustad mmg dh brkahwin dan sejak masuk rumah tu dpt anak dia klu cuti pnjg nk bwak kereta jalan jalan atau hal2 lain, ak tahan lg la...setahun tahan hal luar rumah haram nak buat , lg senang jadual menjijikan aku bila aku buat kerja bersih kawasan di luar atau siram pokok kwn  sendiri tak buat je lepas alahan dekat aku suruh dengar , dia pn macam dpt lesen la sewa rumah aruah Tok guru boleh partime Imam surau dia pn nk bawak jugak puak dia terulung dan terhormat , k skrg dua2 bawak  yg keluarga ni agak2 rasa apa eh?? ak faham kalau in case ada emergencies sgt ke watever la kan..tp bila 2 family dlm satu rumah ak mcm pfffttt..ke ak je yg rasa mcm tu? stkat ni berpeluang la lari dr diorng every time ke tempat kerja tp xkan selamanya mcm ni kan. macam tunggul plak ak dibuatnya. bila ak ckp tak Best tersiksa zahir dan batin ke marah kita balik kata ak yg duduk dlm waktu dari kecil kau ada. whaaaatttt? dah la tu balik stress kerja evryday sikap mak aku membebal kan moody aku , ingtkan jumaat hari ini nak la lepak2 kt depan tgk tv dgn tenangnya...tiba2 Mak membebalkan Aku balik rumah Dah berminggu TV  Tutup Aku tak nak ganggu mak aku tidur .kau rasa kau selesa nak duduk tgk tv lagi wlupun kucing2 kat rumah aku mengharukan dlm rumah aku ?? nak pertikai bagai ke dlm rumah aku ? Actually rumah ni wktu cari tak ada tulis pun rumah Tadah telinga dengar orang  mengeji or rumah bole bawak  tumpang tidur every keletihan ke watevr,...mmg rumah pusaka , ak yg xkawin ni bukan jeles tau tp hormat la sikit weiii...adab mana???!! ckp bodoh marah.. btw le esok nk tgk rumah sewa baru ke nak beli rumah baru eah , doakan. k bai

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping