Sunday, August 16, 2020

Sabar saja lah

 Murad mcm 2 trouble hari tu 23hb july 2020  nak habaq bagi Magrib dia mai bawa kereta, depan pintu Gate tutup, saya sua angkat tangan Kot tingkap cakap tunggu saya buka

Hujan renyai 2,dia keluar kereta dia tolak pintu Gate tera saya nak p  Abistu pintu kereta dia lock dari dalam.punggah Belakang kereta dah makan jalan Saya atur kon, ambil kat tempat parking sekolah sama

Depan dekat pokok teja sikit saya jaga jln, hujan dgn lampu isyarat lalu lintas Murad duk cakap tel tak abis habis macam tuan yb magrib Sat lagi saya nak kunci Jam Saya tinggal lampu isyarat cuba semua kunci kat pondok Post suruh murad Cuba tengok kot kot boleh buka

Mujur ada satu anak kunci kat pondok post boleh buka kereta murad

Murad 2 dah berumur mcm tu la dia Tu la Yang kenderaan lain motor duk lencong sebelah kereta tepi saya ja kalau saya kena langgar macam mana sbb hujan yang murad macam tuan YB cakap telefon berteduh Di coridoor sekolah

Dgn dalam keadaan hujan cuba byg kan time tu Jam 8 saya nak kunci jam Duk jaga jln murad relex ja mujur salah satu kunci entah macam mana kami jolok dengan klip pin boleh buka pintu kereta murad lega saya kalau dak kerana saya jaga jalan entahka dah kena hentam kereta murad 


2.Problem dua murad dia senang sahaja saya bersusah payah serba serbi yang tu faham faham.


3.entahlah tak larat saya nak ceritakan macam-macam Lagi opening Dia Dah Macam tu kerenah YB Murad nanti prepepsi  masyarakat dekat saya kata apa pula sampai pernah sekali tu Hal ini Dah Lama bos marahkan saya payah2 hampa dua berhenti kerja lah niat saya tolong abg murad jadi mcm 2 .


entahlah ikut hati nak jadi bengong murad ni ke nak jadi tongong saya bersabar ingat dia tua dari saya perlu hormat dia cuma saya ikhlas cakap tak mahu jadi timbul masaalah itu sahaja

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping