Friday, August 7, 2020

Sabar menunggu


Aku bukan orang senang berkat saving RM500 sebulan dalam 3 bulan saving aku di keluarkan RM2000 bagi melaksanakan hajat mak aku buat anak stor bahagian dapur Akhir bulan lepas aku membelanjakan RM2700 belanja barang dan upah tukang serta  dengan belanja makan serta membayar zakat perbelanjaan lebih dari pendapatan aku sebab mak tak beberapa sihat nak memasak jadi beli lauk kedai sahaja. Modal habis memang lah aku tak beberapa hensome cemey tu adalah sikit -sikit. 

Hari ini Alahai sabar je lah nk buat mcmna semua luar bidang kuasa kita kerja dengan majikan  kerana terlalu sibuk...sampai bila nk tunggu gaji bank BSN lambat sikit ikut turn bank rakyat tu buat biz mcmna pun x tau...ckp lain buat lain


tadi petugas baru je cakap masuk gaji .ingat kan betul..gi cheq kat bank...hampehhhh bank depa bank lain 

 Haqu sungguh tu... gergaji ngan gaji pon x tau beza dh tu... tu la, padah gaji x msok lg... hahahahah

Aku x bleh stress2 kan....

 x bleh stress2.....

Ikutkan masalah tu byk...x pikiaq pun, sampai masa kena settle jugak setiap problem....


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping