Thursday, August 13, 2020

Kawan baik

I say, friend, you need the new hola badly Kemarin p tanya khabaq guar perahu nuuu...sib baik habaq cerita John labu g labu spark , nt bila 2 free sat nk p...kemarin kami tngh lapaq nii pekena coq udang rojak adik beradik pasemboq dengan Kawan baik Amir Shah( nama sebenar adalah kawan baik aku. amir kawan baik aku kerja mesin rumput di penang manakala wan kawan baik aku sejak berkerja di intel dan AMD. petang tadi seperti biasa aku Minum petang dengan amir. Tiba-tiba dia bercerita pasal perkembangan kawan - kawan . Oh lupa nak bagitaw. wan kerja kat kilang di Batu kawan . Kebetulan aku pergi pacific cari CD Software  tempat Dah tutup di buka di megamall png. aku tak puas hati  pusing round pacific  dari Cari parking sampai cari kedai Siap sebut nama penuh Kedai komputer IT banyak tu. tapi tak ada kedai perisian game dan software Guess what? . Takde kesempatan untuk aku bagitaw aku pergi jumpa Amir g labu spark tu adalah kawan baik aku. Mungkin cara Aku rasa annoying kat lokasi . Situasi aku sekarang ni, atas pagar. Dua-dua kawan baik aku. End up aku Baik keduanya biarlah both of them tak tahu apa yang aku tahu. Kawan baik oh kawan baik

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping