Saturday, October 17, 2020

Biasa- biasa saja

 Tahniah... Aku kerana berjaya dapat memiliki motor ikon rakyat mampu milik kriss modenas MR3 sepenuhnya buatan Malaysia bravo..bravo...



Motosikal ini menepati citarasa aku dan rakyat Malaysia berpuas hati dengan berkekalkan motosikalnya keluaran terbaru



Aku biasanya mencuci bahagian terperinci tayar dan  dan sportrim enjin  metal steel nya terlebih dahulu



Aku juga berasa bangga kerana kemunculan MR3 terima kasih atas usaha-usaha club FB official MR3 menerbitkan motor kesayangan mereka boleh menjadi sebahagian element minat serta cadangan ubah suai alternative upgrade motosikalnya kami menerima nya dengan cool harap peminat motosikal kriss modenas MR3 tetap unggul setiap detik setiap saat seterusnya yang barulah 'Power'




Aku juga excited banyak pengetahuan pengemar motosikal mantap one more thing dapat memenuhi demand aku biasa- biasa saja berbanding masa muda dahulu aku suka upgrade motosikal

Semoga bertambah success


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping