Saturday, October 31, 2020

Salam di hari sabtu

 Salam di hari sabtu. Selamat berhujung minggu pada hari ahad yang bercuti. Aku kena bertugas

Tiba-tiba aku terpanggil untuk berselfie waktu ni walaupun aku malas sebenarnya nak fikir cuti sebab dah cuti kerap

Cerita cermin mata hitam



Cerita cermin mata hitam aku ini sudah 30 tahun masa tu umur aku 10 tahun aku telah memiliki cermin mata hitam ku ini asalnya pakcik aku bawa kami shopping di sungai wang plaza aruah pakcik aku buat cermin mata dan dapat free gift 

jika tambah extra duit aku shere duit simpanan dengan aruah pakcik beli cermin mata hitam ini nak di hadiahkan pada abang sazele tak mahu di berikan pada aku suruh simpan dan pakai semenjak itu tiap kali berjalan atau bercuti dalam atau luar negara dengan keluarga pakcik aku akan pakai cermin mata hitam ini Jenama LANCEL PARIS






No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping