Saturday, October 10, 2020

Service polish gitar

 


Seperkara saya sempat service polish kualiti yang terbaik bahagian gitar saya alhamdulillah. 



Gua Tangkap cintan sama punya gitar.



Gitar squier ni agak rosak port volume, pergerakan volume semasa bermain boleh di rasa kerosakan bukan itu sahaja aliran nada bunyi distrosion juga kurang tepat apabila cepat bunyi yang terganggu


LTD  MT130 ESP sahaja boleh di mainkan di mana aku telah sampai tahap bunyian gitar yang tinggi

Akan tetapi rileks gajet distrosion delay aku rosak kekadang terpaksa teganggu short bunyi kurang selesa pada telinga pendengar.





Punat button gajet gitar FAB METAL Rosak dah berkali- kali bertahun-tahun aku beritahu mak aku tak masuk otak,otak mak aku sahaja yang mahu jalan


Dan aku sangat marah juga sebab alatan gajet distrosion aku yang rosak bunyi terganggu di dengar ditambahkan lagi sehingga sanggup suara ejekan dan kata-kata kedengaran di halwa telinga aku.

Tidak sama sekali mood aku memberi efek pada kebencian kelebihan aku seorang secara sendirian dari sindiran kerana panca indera di kawasan sebelah rumah aku note yang serabut


Posisi rileks lebih bersuka - suka hati diamkan diri fokus aku terganggunya bunyi agak susah oleh gejet distrosion dekat dan distrosion di emp



di simpan dalam beg bermakna lagi lama aku tak akan bermain gitar kerana sibuk dengan tugasan dah 2 minggu tak main gitar

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping