Wednesday, October 21, 2020

Manual untuk kemudahan

 



Bendera kerajaan ni.. Klu ikutkan salah x bleh gantung d rumah.. Hanya  utk banggunan kerajaan sahaja.. Harap maklong






Saya dah buang dah bendera boh dalam bilik



Aku terfikir sejenak manual memudah kan aku dan mak.hanya aku dapat ubati mak aku

Kunci di lekatkan di penyangkut  X pa...lbh kurang mcm semlm pun x pa...boleh awai awai cari kuncinie...selalu kalut cari merata nk terserempak apa apa hal....
 dlm rumah kena buat manual....baru untuk kemudahan
x yah kalut2....satg nak mai kerja mcm biasa, tersedia dok ada....
 Cian akmal, mak rimas penat tengok aku...mai2 disuruh bising beleter bukan-bukan block otak aku Mcm mana bleh terjebak dgn salah faham dengan mak biasanya macam tu
Rekod dok senang tak haru sangat...adoooiiii....sbb kes apa tu mak bising Len kali x payah gaduh gaduh kelam kelibut jenuh nk serabut otak mak aku....
Banyak barang lagi aku beli tempat boh sudu garpu serta senduk,alat tebuk sardin buka botol selama ini mak dan aku buka dengan pisau,tapaware bekas makanan dan botol air




No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping