Thursday, April 1, 2021

Kerjaya baru

 



Di tempat kerja baru 


Alhamdulillah sebelum ini aku apply macam- macam kerja semasa aku free off day khidmat wakil ganti kemarin dulu aku dapat imform dari HR dan PR aku happy sangat di terima bekerja oleh majikan untuk masa depan aku lebih terjamin dari aku kerugian di masa hadapan



1 April aku dapat imform panggilan dari syarikat yeay aku amat berbesar hati dan berterima kasih kepada Encik Nasir dan Puan Rozaida di terima bekerja oleh majikan




Dan aku mendapat surat hadir ke temuduga.ok aku try p

Kemarin aku siap sedia uruskan lapor diri di lokasi tersebut.


Area Kawasan perindustrian kulim hi-tech


Pusing ronda punya duk ronda pusing tanya brader berhenti di traffic light jumpa la area kawasan pada mulanya aku lapor kan di post 1 dan di berikan maklumat lanjut aku inform di Post 2 

Nampaknya impak medium aku lebih meluas dan aku haruslah amanah dan bertanggungjawab dalam memberikan komitment yang ok 

Apa yang penting iktiar usaha dan yakin atas diri aku patut buat dan terima tunjuk ajar serta sedia menerima teguran . sekarang dalam 2 minggu traning

Aku terpaksalah pandai pandai jaga diri sendiri








No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping