Wednesday, April 7, 2021

Now tak boleh manage dgn job


Shif location permenent register di kulim support group di Air force privert club Australia royal air force RAMF





Gambar tu masa la support baotie RAMF depa bayar rest day mahal rasanya xlama lagi kulim akan panggil untuk lapor diri.. tp smntra tu support dlu tu kat boatie..


Yg butterworth S/A security Asistant  sementara sahaja.. sebab pengawal ya bg sedia ada kena tahan mc wad..
Tidak mengapa.. sebab akan ada OJT/on job training 4 hari
 
Insyaallah  susah lah mak tu sakit.. klu nk buat ot anytime oficer akn bgtau untuk support  ok baik sama2.. tak apa.. nnti bila dah training insyaallah.. akan terbuka lebih luas cara kerja mcm mna..

Saya tidak boleh comfort traning di Kulim mak saya sakit. Sebab nnti masok kulim insyaallah full day boleh kerja dah..skrg cuma x boleh approve lagi untuk masok.. nnti boleh run kerja ok dah tu.. gaji dia kira basic 26 hari. Rest day ada 4 hari sebulan.. selalunya SA jarang restday.m mereka akan buat rest day ot.. sbb restday ot mahal..

P/S.. kami x pggil guard pengawal keselamatan. Kami sebut SA.. security assistant
 
Majikan Boss kenal biasa jumpa Sbb dlu kerja saya Lagi guard. Bab gaji.. IGS mmg byr ikut law jtk

Night Shif



Pleaselah tolong lah faham keadaan saya tidak dapat hadir OJT Traning di Kulim walaupun company provide saya bekerja permenent di sana maybe just for future saya cakaplah kepada pentadbir syarikat majikan saya bukan saya suka suka nak reject kerjaya saya i will support working if mak saya tidak sakit seperti sebelum ini

 Something about the problem is mak saya sakit kaki nya keluar larva air bisa saya cuma takut meredap dan melarat kerana mak saya ada penyakit tiga serangkai

Sebelum ini mak saya sakit biasa biasa sahaja pagi kemarin saya bawa mak saya ke klinik kesihatan

Serta merta Majikan cakap pergi dulu lapor diri di kulim OJT Traning esok peluang hanya sekali

Saya cakap should be ok sekiranya saya buat support di Butterworth dan Penang sebab di Kulim line up run job di dalam organisasi industri saya belum tahu it will be macam mana

Berilah peluang sementara buat masa ini Kerana mengikut syarat sekiranya permohonan saya di kulim boleh saya buat support di post nanti dulu la

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping