Saturday, April 24, 2021

Serba salah

Salam aman serba salah susah hati aku tengah berusaha bersungguh untuk bekerja maksu dah dua kali sakit kaki bila man di rumah maksu bising dekat man merawat puak bangsal haru dengar lepa tak tahulah sekarang macam mana mungkin aku day leave yang kedua kerja atau lebih tepat jaga mak sakit tapi cemuhan mak dan puak bangsal yang aku sebenarnya tak sedap hati apa pendapat korang

Puak bangsal kira depa apa dia

Penting kena kerja ada duit


Puak pemuda kampung lepak di bangsal selalu sibuk lalu lalang kawasan rumah lepak berteduh kat belakang rumah

Akan tapi kalau tak ada duit lagi susah sat g sambung orang lain menilai pendapat masing masing

Ya lah aku tahu itu rezeki aku terpaksa hadapi dengan tabah dan sabar dugaan dan ujian dari Allah




betui...

 Mak aku sakit kesian sapa tolong tengokkan jaga dia di rumah tunggu aku balik kerja

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping