Tuesday, April 27, 2021

Ubat mak

 Alhamdulillah hari ini dapat lah saya belikan ubat kaki mak moga mak cepat sembuh


Spray anti kuman dan powder ubat luka kecil


Minyak masak tanpa kolesterol dan beras perang


Spray anti kuman dan powder ubat luka kecil


Satu lubang nanah mak tak mahu sapu air garam dan sapu cream mak kata pedih setiap kali saya tanya suruh mak man nak sapu ubat mak marah sebelum tidur saya suruh sapu ubat mak marah pastu dia tertidur bangun terus buat kerja abaikan ubat hospital bagi

Itulah aku iktiar berkali- kali ke farmasi Semua di khaskan dalam pakej dan saya juga mendapat khidmat kaunseling dari doctor

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping