Wednesday, April 28, 2021

Kilaf


Assalamualaikum korang masih ingat kah perkara ini Encik Muhammad Akmal Bin Mustafa aku bukan niat mengungkit cerita lama dulu sekadar penjelasan dulu lama menghabiskan masa on9  TM Streamyx dengan SEWEL home planet place  lagi...aku nak nyatakan perasaan geram tunjuk ka nak kondem aku ja lantaklah



dye....COMEEYYYY... Sweet hard kata aruah bapak dia tok wan aku Arope Bin Mat( cam invastigate..hak3...dan perasan..) korang cuba bayangkan aku berdepan dengan dunia di luar sana Lailahailallah muhamadurasullulah laqawlawalahuwataillaalilingazim fasa AKOT...orang GANAS x???ke aku gengster yg sabar bela hari 2 istifar astagfirullah halazim GANAS tak.takot nak men...hurmmm...hermmm nt aku cube mengaku apa yang logik di terima antara kehidupan aku sendiri^^"sebernarnya kilaf di salah ertikan MAK AKU YANG TERSILAP BAGI IC Fatostat maklong hajah Halijah yang mak aku sebenarnya ingin daftarkan broadband TM Streamyx aku dengan nama nya akan tetapi mak aku tersilap serahkan fotostat maklong hajah Halijah bukan baru sahaja akan tetapi aku sendiri sanggup mengaku  integila  atas dasar logik di terima onlinernet di rumah sejak dahulu Jaring,MIMOS dail up 1511,1311, dan Streamyx semua Setel bayarannya kalau di fikirkan perkara sudah selesai dengan selamat akan tetapi tangapan masyarakat majmuk biasalah aku sudah lali kekadang buat aku memendam rasa dengan sabar redha sepenuh hati.




Kalaulah engkau penah kata SENYUM aku lebih ikhlas....bila aku pikir2 balik...mcm BETOL je...selama nih BACA macam berada dalam DUNIA sedih je...jarg larh nak entahlah.kdg2 tue pun..SENYUM kat owg semata2 nak TUTUP SEDEY baca je...baca BARU sedar...SENYUM eca da lama da jadi TAK IKHLAS...habis 2...BACA boleh buat pe....hurmmm...aku akan cube ikhlas kan k...=,= Oh dunia


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping