Tuesday, April 6, 2021

Mak sakit kaki

Something about the problems is Mak terpelecok tersepak akar serobiang kat belakang rumah 3 minggu lepas



Kaki mak selepas seminggu


Aku balut dengan biji rumput serap air bisa apa yang membimbangkan aku mak ada penyakit tiga serangkai

Bisa air 2 butir satu dah pecah aku rawat dengan biji rumput serap bisa nanah aku suruh mak rendam air garam mak tak mahu katanya pedih

Kaki mak sakit dah 2 minggu beli ubat farmasi dan kemarin dulu bawa sakit air bisa nyut nyut ubat biji rumput duk isap

Terpelecok

Kat belakang rumah mak tersepak akar serobiang aku dah mesih bersih dah sebelum tu

 Klinik kesihatan kerajaan sungai dua

Klinik tak cucuk cuma bagi ubat dan appoitment akan datang 7 hb Klinik kesihatan kerajaan sungai dua aku ajak mak p klinik swasta mak tak mahu

Satu lagi butir air bisa nanah dah meletup larva pecah Baik semoga maksu cepat sembuh aku tak tau lah it will be camna aku kalau boleh nak p kerja tapi bila tengok keadaan mak...kalau boleh aku nak buat job support bila aku pergi kerja kesian tinggal mak seorang seorang duk tunggu aku balik kerja sedih weh

Ada p check darah tinggi mak tinggi

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping