Sunday, April 18, 2021

Support Job S/A

 




SMART S/A Akmal anda S/A Ravi


Salam kenal hari ini saya kerja di Tanjung Penang Alhamdulillah dan di maklumkan saya buat support Butterworth,Prai,kulim company tempat kerja hari tu saya suruh saya masuk kerja kerja di Tanjung Penang dan Butterworth RMAF rest day gaji gerenti saving terjamin ok company tempat kerja hari tu saya suruh saya masuk kerja aggrement permenent buffer stay dengan company sahaja S/A duty Ikutlah yg mana rasa sesuai...tapi bagi saya biar yg tetap lebih terjamin..buat buffer ni memang lah sometimes penatlah sikit masa tak menentu..apa² terpulang pada pusingan yang adil saksama ada rest day someday ada job support gaji content masyuk.. kalau tidak hari tu dapat permenent job di kulim oleh kerana mak saya sakit goyah la sikit sebelum ini


Much better


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping