Friday, June 4, 2021

Dapat gantikan kerusi roda

 Alhamdulillah syukur doc farmasi clim tukar kerusi roda kepada mak saya dan dapat balance harga kerusi roda tq doc 

Saya amat berbesar hati penerimaan kerusi roda bagi mak Doc dan staf farmasi sendiri datang rumah hantar kerusi roda ni as i need immediate where saya juga pening dengan PKP

Jangan angapan perkara yang remeh yang kita pandang remeh itu di mata orang lain.

Masih nak percaya saya cakap 2×5 5× 2 di katakan rakyat Malaysia sangat baik hati menghadapi kemelut baik hati atau dah tak ada hati nak layan kerenah.umum hal pengurusan negara ka...budjet itu ini ka bagi selesai masalah dulu,sabaq sat adoi saya juga tengah serabut.

Kerajaan macam tunggul

Kita perlu sedar sistem demokrasi di amalkan bukan rasa game berakhir.

Ingat kerajaan nak buat muka sekupang hadapi masalah biasa harap sempat habis macam tu berapa penggal lagi PKP pula nanti.

Yang melompat cuti bukan habuan melompat rentas negeri misi kerajaan layak terima.

Dalam ekonomi tengah problem ekonomi korek duit mana bayar gaji korang nanti fikiaq la.macam saya setakat ini alhamdulillah adik beradik saudara mara semua pakat support korban bantu membantu memudahkan belanja untuk keperluan mak 

saya juga attend  to setel urusan di rumah dan rumah maklong serta urusan kesihatan termasuklah terapi rawatan bagi mak... penatlah juga apapun saya berterimakasihlah bnyk byk.



Mak saya dan family juga senang hati



Terbaiklah. Here with is me and doc of no many option jugalah PKP banyak merchandise sure closed tergugat jadinya.rushing atau risikonya pula nnt mcm mcm lagi.



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping