Thursday, June 10, 2021

Perkembangan positif

Perkembangan positif mak saya sekarang  lalu makan alhamdulillah, doc suruh saya pastikan ubat terkawal untuk mak saya makan,dan 14 hb perlu pergi ke hospital untuk dapatkan suntikan vaksin,kaki air bisa mak saya dah beransur kering.cuma doc nasihatkan mak saya mungkin sometime  jika keliru dan panic efek mak saya sakit dari mcm mcm .mak juga dah mula sembahyang di kerusi roda.setiap subuh dia selalu sebut ayat suci Al-Quran dan trapi urutan tradisional seberikutnya di rumah angota badan dah boleh bergerak cuma tak kuat berdiri

Jemput minum  kita minum dulu sirup di musim panas dan hangat dapat melegakan dahaga kehausan alhamdulillah aaaaahhhhh 




Pasak lubang di atas di tutup oleh tukang pankngah Jun sebelum ini dan bumbung bilik air mandi dan di dapur di buka untuk proses pengudaraan dan tekanan haba di dapur



 Beberapa teras anai- anai telah dapat di kesan di dalam dan di luar di bhg dapur dan bilik air yang di tutup papan oleh tukang Pakngah Jun lebih kurang 25 tahun lepas.


Di samping proses pembaikan kayu bumbung dapur dan bilik mandi banyak yang berselirat dengan rutin di rumah lebih kurang proses mini atur sefakasi tukang keon berkerja serta beberapa slot di tukar kepada besi di tukar ganti tukang Keon Tengah cari besi


Lantai di atas rumah juga di sapu kan minyak merah dan racun anai-anai serta minyak tanah


Keon tolong repairkan apa yang perlu di dalam pembaikan baik pulih di rumah.



Pasak kayu luar bumumbung dapur dan bilik air di makan anai anai



Kayu yang reput di makan anai-anai


Seberapa batang besi telah di belikan


Perantara dapur dan bilik mandi







No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping