Monday, June 14, 2021

Jangan jealous

 


Sesuatu yang indah di rumah saya Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar syukurlah kepada Allah tapi itulah hakikatnya saya perlu lebih rajin


Spesifikasi demensi struktur bahagian pasak besi di dapur dan bilik air rumah di baiki dengan pertukangan member saya sekampung keon Alhamdulillah.





Pagi tadi saya telah pun bawakan mak saya ke Hospital bagi suntikan vaksin Alhamdulillah.



Sebahagian telah pun siap sempurna.

Di teduhi bahagian dapur agar dapat ruang pencahayaan daripada membazir dan memberikan tekanan panas haba kepada dapur rumah dan minjimatkan tenaga elektrik di gunakan di dapur ketika siang hari.




Juga di bahagian perantara pagar di pintu dapur di sebelah hadapan bagi teduhan tempias air hujan yang mengakibatkan kayu serta struktur bahagian dalam balik di basahi hujan melalui cermin tingkap dapat elakan dari kerosakan...



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping