Thursday, June 24, 2021

Refleksion serabut

Assalamualaikum salam selesa buat teman saya


Ya lah Saya kita semua juga berdoa kepada kebaikan

sekarang introduce saya  dinamika control apapun tenang buat buat happy, apapun kesihatan mak lebih saya utamakan ,agak celaru kucar kacir juga kekadang tidak menentu ,takut orang salah tangapan,salah teka jadi khilaf tak tahulah Tegah serabut dua tiga empat hari lepas dapur pest control kan rumah saya viral ramailah cakap cakap orang le.menjamu mata kalaulah tidak mustahak tidak sebegini.


Caj repair semasa sesuai jabatan pembaikan terpaksalah saya save sikit



Makan modal





Harap pembaca akan salah anggap, salah agak, salah   teka dan seterusnya.



Racun anai-anai



Ni atur lebih kurang hari ini 

Atur lebih kurang hari ini



Bilik air tanpung tampung belanja



Tampung tampung belanja sementara makan modal belanja yang besar.




Projek buat rak herba di dinding sebelahan mesin basuh

Hasil Kerjasama tukang keon agar segala semua masalah juga dapat di atasi.


Shortfall Ingat saya ada orang yang tolong buat meniaga nasi lemak ke kedai kopi ke???

Yelah kan Saya lelaki tengah dewasa, sihat dan diberi Allah akal. Jadi harus berdikari, hidup teratur, jimat dan rajin bekerja.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping