Sunday, June 6, 2021

Trade medical check up



Pagi tadi serabut dah petang semalam pening dan letih kemaskan atur asingkan sebahagian sampah di dalam bilik saya pula,nasib baik lah Tak apa lah sangat saya dah jumpa beg duit gaji saya ambil di ATM semalam dalam laci almari cermin petang td sbb kalut pagi tadi kelam kabut siap serentak janji dengan driver taxi dah datang cari beg duit saya tak jumpa.Mak tengah bersiap kena mai pulak rawatan selepas ini


Sebernar saya tengah serabut ....

Kaki mak agak risau jgk tengok bernanah mlm td,saya sudah bersihkan dan sapu ubat serta biji rumput serap nanah,mak lansung tak boleh bangun berdiri sejak tempoh hari terlantar.

Yalah juga sebelum ini rawatan urutan tradisional pemulaan di rumah selepas discaj hospital dalam 4,5 kali insyallah saya akan panggil kan trapi urutan seberikutnya bagi mak.

Cuma tak menang tangan dengan urusan dan perkara perlu diberi perhatian di rumah bnyk perubahan mendadak situasi rutin harian letih juga saya dah stay organise list tugasan rumah perlu dilakukan bagi memastikan selesai antara ada separuh atau setengah dapat di selesaikan semua 8 hingga 9 muka surat komitmen perlu di bereskan susun atur serta kemas keperluan di letakkan setempat mcm mcm lagi rutin saya seterusnya.

Secara drastik bnyk perubahan di setel kan di rumah beransur ansur setiap hari.

Berapa ekor kucing di buangkan, tinggal kucing nama Cek Mong anak monney sahaja.


Ini kucing kesayangan saya dan mak...  nama Cek Mong.


Ubat,sebuk  bancuhan air serta trapi kucing

Yang lain Cek som dan Kecik di lepas bebas di luar rumah.tolonglah pleaselah  janganlah buangkan kucing di kawasan rumah saya

susun atur serta kemas keperluan di letakkan setempat, bersihkan apa yang di rasakan perlu dilakukan kuarintin sebahagian barangan dan ubatan lama,di samping meminta bantuan rakan tukang keon repair keadaan di rumah apa yang perlu dilakukan.

Sentiasa saya utamakan memastikan serta amalkan kebersihan dalaman dan luaran serta gaya hidup yang sihat bagi kesihatan mak dan keadaan di rumah.



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping