Tuesday, April 14, 2015

berita baik diet....

Hari ini aku mahu update kenapa dalam selalu berjaya diet bukan cuma move on je dengan hal dunia tidak puas itu adalah berat badan aku yah aku berjaya turunkan berat badan dari 72 kg ke 64/65kg selalu stabil macam tu maknanya berat yang lain sudah hilang

'yeeeeaaaa' ermm sabar nanti kurus la tu cuba tengok ni aku zoom kamera hp kat meter timbang aku kat umah.


aku jarang timbang seminggu dua minggu sekali adala kot tengok..tak sia2 la aku bersenam selama ini,buat keje rumah,kadang2 kayuh basikal...pada mulanya aku selalu kena bersabar melakukan perubahan judge mental!!! tapi aku semakin tinggi pula hehe makanan yang aku makan makanan yang terkawal..apapun syukur alhamdulilah...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping