Thursday, April 2, 2015

Paranoid

Assalamualaikum, Apa khabar? lu all mesti pelik aku duduk berseorangan megadap pc? mesti fikir orang muda  macam ini kan? lu all betul! aku memang tak mampu nak tahu apa orang fikir tp boleh agak la

Aku seorang penulis, lu all. Pernah dengar  untuk orang-orang tak hensem mcm aku... I'm just kidding, sabar... Sabar...

aku tak tao tulis.neyh apadia?

"Eh? ..."

tahun lepas terlupa password email yahoo.co.uk,tak ingat password Twitter dan myspace termasuk kata laluan i-akaun EPF

Buntu Paranoid, sedara. aku paranoid. Jangan salahkan aku, ini memang sifat aku.memang tak ada alternatif lain yang mencabar otak bila benda2 neyh ganggu aku  dulu pernah kena hack aku save password lain entah tak ingat mungkin tertulis di kertas kosong atas meja aku atau sudah jadi sampah yang di buang di bakar jadi abu abok pun tak ada dah kot dari last year 2014. aku dah cuba senaraikan password namun tidak berhasil biarlah...wat sengal je pk ...indicate admin sendiri le pikir wahal tak jadi masalah pun

Apa aku cakap tadi? Oh ye. paranoid. Hmm. Bagi aku rokok sebatang lagi? Boleh? Terima kasih. Maaf, aku bukan nak pau. Lupa nak beli rokok tadi. Heh heh...bleh ke macam tu setahu aku aku tidak pernah pau rokok kawan kecuali di pelawa hisap .....kawan pau aku ada la Tension... let it be

Satu benda yang pasti adalah bila aku bersara dari berasap hidung & mulut, aku tidak akan tinggal tabiat merokok walaupun duk berasap rokok daun saja sekarang. Itu saja. Buat masa sekarang, terpaksalah aku hidup di sini.

what i need sekarang. aku ada banyak kerja kat rumah. Banyak lagi aku boleh cerita sebenarnya, tetapi masa mencemburui kita. cewah. Till we meet again. Salam.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping