Monday, April 6, 2015

tech...

Kalau anda menggunakan gajet teknologi r, anda mengunakan kuasa elektrik sekurang-kurangnya anda mempunyai bateri. Kalau terberhenti anda mati,buat seketika macam tu lah impak teknologi dalam kehidupan.Pastikan avatar anda melihat teknologi gambar video berkaca mata di zaman dahulu sudah adanya benda2 macam ginih "Opinions are real" di bio kerana entah la.untuk faham teknologi anda harus fasih berbahasa Inggeris. Komen anda tak perlu masuk akal asalkan dalam bahasa Inggeris.



Tahukah Anda?

Orang yang tak ada life selalunya menggunakan bahasa Inggeris kerana mereka datang dari keluarga upper-middle class. Salah satu sebab mereka suka bergaduh adalah kerana ennui.Wikipedia lebih tajam daripada pedang.JANGAN mengaku kalah. Walau anda mati, anda mati syahid kerana memperjuangkan kebenaran misalnya mendedahkan ketidakcekapan pengadil perlawanan bola umpamanya.Anda ada ijazah? Maksudnya anda lebih pandai daripada semua orang dalam dunia.Ketahuilah bahawa agama adalah perisai anda. Bila anda berdepan dengan pahlawan yang lebih gagah, anda harus menggunakan religion card dan buktikan kepada semua orang bahawa anda adalah ahli syurga yang tidak bersalah dan anda sedang dibuli. Contoh:

Musuh: Apesal kau bodoh sangat?
Anda: Masya-Allah, InsyaAllah, Allah, Amiiiiiin  Apesal kau bodoh sangat?

Penafian:Kalau anda beragama Islam, taktik ini tidak semestinya berkesan.

Orang kata blog adalah tempat kita berkongsi cerita idea, pendapat, berita, lawak bodoh, dan paling penting sekali, mendekatkan yang jauh. Dua individu yang tidak pernah bersua mampu menjadi kawan rapat bila berborak di laman sosial,di samping menjimatkan masa,mudah,Itulah tujuan teknologi, betul? akan tetapi kita sendiri yang SALAH gunakan manafaat teknologi ini ke arah keburukan (negatif). pk la sendiri mana baik mana buruknya.efek bukan kita saja yang kena malah kepada generasi yang akan datang.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping