Thursday, April 23, 2015

tenet prob..

BEDEBAH... apabila aku mendapati yang akaun broadband aku kena curi line jadi di klonkan. Masa aku tengah boring waktu siang aku tak dapat internet malam baru boleh online sejak minggu lepas masa malam2 jugak lah broadband aku aku tak boleh guna.ya sekarang baru boleh sebab aku dah call operator streamyx sebab 3 hari pula tak dapat internet langsung dan hantar technician datang rumah kemarin dulu setelah dapat kenal pasti fungsi port aku pun ada masalah sekarang dah setel tup,tup akaun aku kena klon dan dia buat report tutup station port akaun line aku operator dapat cari orang yang guna akaun aku di rumanya di Dungun Terengganu.
.
Macam mana nak online hari tu?siang dia pergi kerja malam dia balik dia guna tenet akaun rumah aku

Jam menunjukkan pukul 4 petang. Aku terpaksa bersabar prob. itu. sambil menunggu technician nak datang lagi di rumah

Tetapi, kata payment streamyx aku tak ada masalah cuma orang curi line plug point dan agak lebih jauh daripada aku di negeri pantai timur nuh(Walaupun aku tak kenal).sekarang  da ok da cuma technician akan datang lagi nak set setting kemarin technician bz,hari ini mungkinlah kot...technician cakap tak jadi masalah gerenti selamat mmmm walaupun sekarang aku perlu faham apa itu kehendak dan mengerti apa itu keperluan walaupun tak ada masalah bebenan bulanan bersyukurlah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping