Sunday, April 26, 2015

lapar lagi neyh..

Tengahari tadi makan mak masak sedap masak sos ikan,goreng ikan gelama masam dengan kerabu mangga campur bawang dengan bunga kantan kutip kat rumah,semalam nak makan aku tanak nasi untuk aku tapi last2 aku tertidur mengantuk sebab makan ubat dan letih berkebun mak aku kejutkan aku. Aku buka mata tengok2 aku tertidur dekat depan tv. Padahal aku tak ingat pun yang aku masak nasi nak makan.sekarang pun masih rasa lapar lagi nak makan maybe sebab sedap kot sabar;lah nanti buncit pula aku,malam nanti la kot...heheh tu ja nak bg tau sedap hingga menjilat jari... tq mak kerana menjaga makan dan minum aku walaupun tak selalu makan sedap macam hari ini.terlupa pula nak snap pic update kat cni apapun allhamdulilah syukur

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping