Monday, July 23, 2018

kabar gembira dari mak

Di mulakan dengan lafaz
 Allah humaa
Asalamualaikum salam ukwah dari aku kepada pembaca yang sudi membaca blog aku

ini beg mak siap packing sebelum berangkat ke tanah suci 18hb Julai 2018


Malam hari sabtu lepas kawan karib aku ramli datang rumah dan aku mendapat panggilan dari mak aku yang berada di Madinah katanya baru lepas sembahyang di masjid nabawi dan lepas melawat ladang kurma dekat tempat mendaki tu mak aku tak turun hanya tunggu di dalam bas..mak aku cakap dia kirimkan pos buah kurma ke alamat rumah di kampung,aku tanya kesihatan mak alhamdulilah mak katanya sihat dan seronok ketika berada di sana

 katanya lagi dia cuba tel tapi dia tak tahu menggunakan hp jadi panggilan malam tu waktu malaysia selepas isyak di sana pukul 5 petang itupun dia suruh kawan suaminya telefon.dan katanya akan tel lagi bila dan masa mengizinkan dan katanya orang ramai menolong dan membantunya lega aku dengar sejurus selepas itu hujan lebat turun setelah lama tak hujan gembiranya mendapat perkabaran dari mak di sana

Abah dan mak aku di kampung juga turut mendoakan kesejahteraan mak pergi ke sana dan semoga mak mendapat haji yang mabrur Aminnnnnnn.....

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping