Sunday, July 8, 2018

Service paip pembentong sinki rumah

Minggu lepas Masaalah paip pembentung kumbahan sinki di rumah aku

Definasi paip pembentong sinki aku bermasaalah sebab saluaran paip kecil dan tidak beberapa sempurna sebab di pertengahan penyambung jadi sama tinggi seolah (V) isipadu di dalam tidak boleh tendang berat purata kebiasaanya aku seminggu sekali memberitahu mak aku paip tersumbat dan menjolok paip air manakala proses terlalu kecil dan isipadu mampat seragam dengan paip kecil

Service :- 3 hari termasuk besih kawasan






Proses mencantas akar pokok



 lebih mudah untuk kegunaan pembinaan pengolahan tempat aku perbaharui semula paip kumbahan di rumah aku tekanan berapa penapisan yang mengalami masalah dari sisa di autolaf dengan penapis bakul dan permukaan relau paip lebih besar 4 inci di pentas penapis paip lebih tinggi dari dan rendah pada parit yang keluar untuk kemasan bata mean hold kekunci 3,2 ambang tembok selari saiz supaya kesan masalah dari penapis berongga ke dalam tembok di bina air dapat di majukan hasil lebih baik tidak mempunyai lekitan atau lekatan sisa-sisa makanan melepa dan lain-lain kerja pada sebuah kemajuan di baik pulih

80% siap



hasilakan tahan lebih lasak dan lebih lama dari berlaku masalah apai tersumbat mudah keguanaanya terhad sebuah sistem pengaliran yang cukup baik aku habiskan kerja dengan kawan-kawan aku BJ,ZAM dan yang lebih berpengalaman KEON serta pemaju rumah PAKLONG








80% siap

Tudung tutup tapak minhold mudah alih pada acuan konkrik 90 % siap





Min hold yang telah siap tudung konkrit





No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping