Friday, July 6, 2018

plan otak seminit

Semalam khamis telah berlangsungnye majlis bacaan Yassin semperna mak nak berangkat menunaikan fardu ibadah haji di surau An nur dekat rumah... yang telah diadakan di perkarangan Surau. Selepas isyak kawan akrab aku datang menghadiri majlis mesyuarat kopi O tengah malam.





Ting Tong ting tong Jam H/p berbunyi. manok berkokok di pagi-pagi buta. Udara dingin masih tersisa bahkan masuk ke dalam rumah yang semalam hangat. Kasur masih terasa sangat empuk untuk menyangga tubuhku yang Selimut yang meliputi tubuh sudah agak terbuka dan berantakan. Kemudian semua kenyamanan tadi dibubarkan secara tiba-tiba oleh jam yang menyebalkan ini. Semua keributan pagi hari tadi membuat aku harus beranjak dari kenyamanan tidurku untuk kembali ke kesadaranku. Sangat menyebalkan. Dan yang lebih menyebalkan lagi adalah hal ini harus terjadi lagi setiap pagi. Setiap pagi.

bangun dari nyaman itu, dengan terseok-seok aku menuju ke kamar mandi dan mencuci mukaku di sana dan berharap akan ada pencerahan setelah itu. Air aku basuhkan ke mukaku dan sedikit aku oleskan ke tangan serta kakiku. Aku melakukannya berulang-ulang dan berharap dengan cepat aku akan move on dari rasa kantuk yang sangat berat ini.ambil air sembahyang solat subuh.Tidur balik

11 Pagi keluar beli makanan kucing,kopi,sabun dan kegemaran aku rokok selepas jumaat Haji maasum abah wan ajak kami ke majlis Raya Aidilfitri di Bukit Merah Lake Town Resort di Perak aku pun bersiap pergi ke rumah wan dan lets go jalan-jalan...le.. tak caye eah ni gambar aku dan snap kat sana td






Termanggu menung di tepi tangga Bukit Merah Lake town Resort

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping