Sunday, July 22, 2018

mimpi aneh ku

Pada Hari Jumaat yang lalu aku bermimpi seketika ketika masuk waktu solat jumaat aku tidak dapat pergi kerna pagi dan kemarin khamis sebelumnya aku baru balik dari kl dan pagi jumaat aku jam 7 pagi aku dah kelam kabut ada appoitment dengan doctor serba sibuk balik siram pokok sebab lama tak hujan basuh baju dan kain pelekat lagi pulak aku sakit lutut.

ketika di tv 1 sampaikan kutbah jumaat aku bermimpi sebelum terjaga jasad aku terbujur di dalam lorong yang bercahaya terus menerusi

aku search kat tenet tadi kalau melihat jasad sendiri atau kematian sendiri.

Adanya mimpi yang memperlihatkan kematian diri sendiri ini sering memuntuk ... Bermimpi melihat kematian sendiri layaknya dipaparkan di atas dapat ... maka dari itu pertanda bahwa Kamu telah salah jalan dan mengikuti jalan yang sesat.

tapi dalam mimpi aku dalam lorong yang bercahaya menerusi dan terus terjaga dari lena tak sama macam tafsir melihat kematian diri sendiri sahaja

Dan pagi tadi hari ini ahad aku bermimpi sambil nenyak tidur aku bermimpikan rama-rama terbang dekat motorsikal aku
menurut tafsiran aku akan dapat kebahgiaan akan menjelma dalam hidup aku yang ini.yang ini aku boleh terima 100%

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping