Sunday, August 12, 2018

Aku Kibarkan jalur gemilang di rumah

Aku setiap tahun tak pernah lupa mengibarkannya. Kepada yang tak kibarkan jalur gemilang, aku no komen. Sendiri mau ingatla, ya.


Semang aku setuju menjelang tiba hari kemerdekaan negara, kalau ... Kalau nak rakyat semua terlibat kibar Jalur Gemilang, libatkan semua ...


- Demi cintakan negara, ayuh kita kibarkan jalur gemilang dimana-mana anda berada. Tunjukkan semangat Patriotik dan semangat cintakan negara...




Kat kampung taman rumah aku nie..rumah aku sorang je kibar Jalur Gemilang..Rumah korang ada tak? Hehe..Kalau tak da,pi kibar sekarang! Cepat...Buktikan anda punya ... 


Merdeka bukan sekadar kibar Jalur Gemilang ... “Aku yakin pejuang kemerdekaan dahulu juga yurut berbangga dengan keamanan dan kemajuan Malaysia sekarang



 bagi aku, dengan kibar bendera ni kita nampak kemegahannya, kekuatan jati dirinya dan semangat yang meluap-luap. Bukan mahal ...


Aku kibarkan Jalur Gemilang di sini dgn semangat. ... aku sangat cintakan Negara 
Malaysia....aku suka kibarkan berdera Malaysia...


Kibar Jalur Gemilang, semarakkan sambutan kemerdekaan.SAYANGI MALAYSIAKU 

Ha Jadi..apa lagi..mari kita kibarkan jalur gemilang kat dalam blog.. huhu ... digembar gemburkan :p tp aku memang  pernah kibar bendera kat ...rumah MERDEKA! MERDEKA!! MERDEKA!!!

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping