Tuesday, December 4, 2018

kenduri sepupu last week

sempat tu memang sempat.. tapi kemalasan jadi penghalang.. Tambah pulak keje banyak dengan temujanji hospital

minggu lepas  aku pi kenduri kahwin sepupu aku.. keluarga sebelah makcaq anak kakak Poji ,Aku sampai kat sana dalam pukul 12 tengahari. .. di Hotel Seri Malaysia Kepala batas Penang.

Aku pegi ngan mak dan kak ani yang drive kereta aku dan keluarga mak  aku.. memang simple betul kenduri tu.. Memulanya waktu tengah makan, 


Lauk okkkkk.. tak sikit sangat, tak banyak sangat .. sederhana je..Sedap gak lauk pauk nyer.. tapi aku makan tak berapa nak banyak aritu sbb aku dah kenyang .. Waktu aku sampai, bukan main kejap saja beratur nak jemput lauk pauk masuk ke dalam pinggan .. hehehe.. 

 Makan la jugak daripada tak makan langsung.. Kang kalo tak makan langsung kang lapor pulak nanti..



Nampak lengang je kan dalam gambar ni.. Tapiii, memang tak sama kalo kat ldalam..dewan meja makan Memang ramai sesangat .. 

 Yang ni tempat  makan.. Yang  ni lengang je kan.. Mesti senang nak mencekik banyak2.. kekeke. .



 kak Poji dan mak



yang hansome macho ni Anak menakan aku yang kecik

 mak dan anak menakan sepupu kakak lili


Snap dalam keadaan aku kakak lli n mak paksu Eit aku berbaju batik hijau malu2 kucing. . tu pasal blur je aku dekat sana 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping