Friday, June 7, 2019

Berkenaan TM bil streamyx

Aku dapat msg bil TM bill streamyx aku overdue kemarin.

Aku tak sempat bayar sebelum ini kerana busy dan petang td aku call buat aduan berkenaan TM bill lewat bayar.semasa aku sedang bertugas.

Operator TM (india)  : terima kasih mengubungi TM.selamat petang.

Aku : hello selamat petang.

Operator TM : (india) selamat petang boleh saya tahu nama encik.

Aku : Muhammad Akmal Bin Mustafa

Operator TM : ya encik mengunakan talian tel rumah no sekan-sekian

Aku : ya,saya nak maklumkan berkenaan bil TM streamyx lewat bayar bil saya overdue kemarin 6/6/19.esok saya akan jelaskan pagi tadi saya pergi ke kedai wakil pembayaran bil tutup jd saya tak sempat bayar saya takut akaun pakej perkhidmatan internet rumah saya di tamatkan.

Operator : itu kami tak tahu dgn system TM,kalau boleh encik jelaskan secepat yang mungkin.


  1. Aku : Ya esok pagi saya akan jelaskan sbb. Sekarang saya di dalam duty school security shif petang jd saya nak maklumkan esok saya akan jelaskan.


Operator TM : OK

Aku : saya nak maklumkan itu sahaja,terima kasih.

Operator TM : terima kasih kerana menghubungi TM.

Macam ni la aku busy bangun tidur masa dah suntuk nak buat apa semua tak sempat.

Dan malam tadi selepas habis waktu kerja shif petang aku terus pergi bagan butterworth jelaskan bil TM point di mesin 24 jam


Bil yang perlu aku bayar RM 62.85 jadi aku tak ada duit tukar aku bayar RM 65 ...RM 5 ringgit aku asyik kena tendang aku masukan RM5 yg lain pun kena tendang so aku batal dan masukan RM 50 dan RM 20 baru mesin telan.



RM 70 satel bayar bil tertungak bulan hadapan kurang sikit.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping