Monday, June 10, 2019

Plan draw lakaran rumah maklong

Setelah berbincang dengan adik beradik aku just nak tolong maklong aku bersetuju dan gembira apa yang aku nak buat

Adik beradik pun bagi sokongan yang wajar sebab di rumah maklong ayam suka berkubang dan kucing pula suka berak jadi kotor.

Aku buat perancangan rapi dengan adik beradik.

Adik beradik dah 8 kali tel aku hari ini suruh buat

Tapi bila cakap dengan mak aku makan hati marahkan aku semuanya tak kena di hati dia.

Susah cakap dengan mak aku apatah lagi bawa berbincang.

20hb may 2019 aku bagi dekat mak aku RM 100

29 hb may 2019 aku bagi dekat mak aku RM 200 duit OKU bekerja aku wellfare

4hb june 2019 aku bagi RM 100

Hari raya aku bagi RM 500 setel benda rumah

Hal rumah aku dah setel bagi mak aku RM 500 beli tv dll.

Apa lagi yang tak kena di hati orang tua aku.balik2 aku di maki hamun.

Mak aku lebih pandang dan percaya orang lain dari aku anaknya.

Plan draw perancangan yang di lukis mulanya berbicang aku pening semua pendapat yg berbeza. Setelah mendapat pandangan dsbg bincang punya bincang....


Plan rancangan yang di lukis


 Kata setuju dr adik beradik jdlah begini.lantai depan biasa simenkan sbb.orang tak lalu lalang.


Bahagian car park bagi kuat sikit lantai takut mendapan berlubang dan rekahan nanti risiko kena buat lain rugi jikalau tak tahan lama taruk batu kelikir dan galang besi di dalam lantai simen.


Gambar semasa maklong sihat duk juruih cebok air di car park


Pandangan sisi belakang car park


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping